torsdag 7 januari 2010

Idag började jag dagen med en punsch. Låter som att jag satt vid frukostbordet och tog en liten snaps så där passligt till morgonkaffet, men jag hade faktiskt en bra orsak. Pedavoces var med och invigde "nya" Tritonia idag och som tradition har vi att hela kören samlas efter konserten/uppträdandet i en ring och så sjunger vi olika låtar tills alla fått punsch. Det är dock helt frivilligt att ta punschen men jag kände att halsen skulle må bra av det.. och smaklökarna ;)
Jenny och jag har beställt lite grejer som skulle hämtas från posten och vi tänkte att vi lika bra kan göra det nu när vi båda va i stan. Oj vad många konstiga blickar vi fick. Det var inte så konstigt egentligen eftersom vi gick med våra körklänningar på. Mamma tyckte vi "såg ut som 2 somaliska kvinnor, speciellt med Hannas röda halsduk som hon hadd runt halsen". Vad kan man säga.. gränsen är hårfin.. :)
Ikväll ska Hanna & gänget vara lite mer sofistikerade och fara ut och äta god middag. Ska bli riktigt skönt! Måste ju passa på att njuta av jullovet för snart börjar skolf*n xD



AuRevoir [^~ÅÅÅrrVaaaR^¨]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar