lördag 2 januari 2010

Saturday vilken grej.

Att det är lördag idag känns väldigt konstigt. Antagligen eftersom nyåret var på en torsdag/fredag. Började iaf 2.1.2010 med att ha stegring. Är inte förvånad eftersom jag varit sjuk flera gånger under en kort tid. Måste också erkänna att nyåret var lite av en orsak till min feber. Tycker iaf att det alltid är någon som får feber efter nyåret och därför tyckte jag det passade sig att ändra på uttrycket " Efter regn kommer solsken" till " Efter nyår kommer feber". Sitter iaf hemma och kopplar av och försöker medicinera och vila mig frisk. Kommer antagligen få en period ikväll då jag känner att jag vill ut ur huset och vara social och kollar på telefonen hela tiden för att se om någon hört av sig. Konstigt egentligen eftersom jag umgås med dem rätt ofta. Skulle ju kunna tro att man ibland vill ha omväxling men inte i detta fall. Har alltid ett sug efter yrbollarna. :)
Ikväll blir det att umgås med den personen som jag förstår bäst av alla människor jag känner, den person som känner mig bäst av alla människor jag känner - Jenny. Vi (eller bill & bull som vi även kallas) ska se på Änglar och demoner och mysa med familjen. Ska bli riktigt skönt att få umgås med Jenny trots att hon en gång i tiden övertalade mig om att hon nog skulle glömma vad jag sagt jag köpt för födelsedagspresenter till henne fast det var 2 dagar kvar till födelsedagen. My partner in crime, älskar dig <3





I'll be there - Jackson 5

1 kommentar: