måndag 25 januari 2010

Motivation 0%

Sitter i skolan och är rent ut sagt så jävla uttråkad. På bordet ligger ett kompendie som ropar till mig att jag ska börja skriva på en uppgift som finns i det. Min bästa vän Facebook och jag är tydligen ovänner idag också. Jag vet inte vad jag har gjort men Fejjan, som jag kallar honom, vägrar visa sig och vill inte att jag ska ha kontakt med någon annan kompis. När jag låter Fejjan vara ostörd en stund brukar det oftast bli lite bättre...
Dåliga skämt åsido, så har jag en ganska tunglätt dag. En tunglätt dag är en dag som annars skulle vara väldigt skön och behaglig men bara för att man har en lektion och en annars så rätt skön vecka, så känns det som att magsår och dylikt står och kikar bakomhörnet och är beredda att ta krokben på en när man minst anar det.


Hej så länge. Har ni en brevduva som kanske skulle kunna flyga hit med en påse motivation skulle jag vara väldigt tacksam! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar