tisdag 12 januari 2010

Wake up or die?

Skolan har börjat igen och det med besked. Alla uppgifter hoppade på en direkt man steg genom ÅA:s dörrar. Ska denna vecka göra en labbrapport och en gymnastikuppgift och dessutom skriva en tent på fredag. Underbart är ordet. Jag har inte riktigt förstått att jullovet är slut tror jag. Att inte få sova 10 timmar varje natt har konsekvenser. Idag har jag skrattat åt allt och kommit med dåliga skämt (jaa, tydligen kunde jag sjunka lägre). Anna sa t.o.m. att jag lät som att jag var full när jag pratade. Det värsta är att jag tror det här "tillståndet" kommer hålla i sig ett tag. Så om du ser någon som sitter och skrattar för sig själv, vinglar till lite eller pratar oförståeligt - då är det säkert jag som är i farten! Jag är så trött så jag tror att jag imorgon kommer måsta knyta rep i fötterna så att jag med hjälp av armkraft kunna röra mig framåt. Tändstickor skulle också vara till stor hjälp, jag menar, ögonlocken måste ju hållas uppe? Vilken fin syn det kommer bli.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar