lördag 9 januari 2010

Ironin flödar

Hej hallå! Klockan är just nu 01:33 och jag är ännu vaken (Bolibompa slutade för flera timmar sen liksom?). Kollade på säsongsstarten av Låtom oss dansa eller som vanligt folk kallar det Let's dance. Tycker det är väldigt intressant med mina tankar efter ett sådant program. Efter att ha sett bara ett program så tänker jag att det inte kan vara SÅ svårt och att jag skulle vilja testa vara med och aaaallt skulle gå SÅ bra. Jag skulle bli en stjärna. Sen efter 1 minut kommer verkligheten ifatt mig och jag får därmed realistiska tankar om hur det skulle se ut om jag nu på något väldigt konstigt sätt skulle delta i ett sådant program. Min kondition just nu är lika bra som en överkörd snigels framfart. Klänningarna som är så vackra på alla dansare skulle göra så att jag antingen skulle se ut som en rullande discoboll eller en flodhäst i ett sugrör. Okej, viss taktkänsla kanske jag skulle ha men en sammanfattning av allt detta är iaf att man ofta tror man skulle prestera mycket bättre än vad man är kapabel till. Så jag måste alltså tacka nej till alla förfrågningar från idol, let's dance, talang och andra program. Iaf skjuta fram det något år ;)

Nej nu är det dags att lägga dansskorna på hyllan och kanske besöka sängen någon minut. Har hört att det finns något som kallas sömn men har inte stött på detta fenomen ännu ikväll. Tror t.o.m. att jag kanske ska sy lite grann på min lila halare. Den skulle passa på en giraffs hals eftersom den har så långa ben.

Låtom oss sova!

God Natt! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar