torsdag 28 januari 2010

Problem: Sitz

Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Problem 1) På lördagen 6.2 ordnas det en sommar-sitz. Har inte varit på så mångar sitzar + att det är på en lördag vilket betyder att följande dag är helt skolfri. Grejen är bara den att det just nu är ungefär bara jag av de jag känner som är intresserad av att fara på den. Problem 2) 10.2 är det musiksitz. Sitzen skall ordnas av Rockföreningen och Pedavoces, vilket betyder att det behövs "personal" för kvällen. Skulle ju vara extremt roligt att delta i själva sitzen, speciellt då den verkar vara väldigt populär! Eftersom denna sitz är på en onsdag så innebär det att följande dag är en härlig skoldag. Kollade att jag börjar 9.00 och det vet alla är tungt fast man skulle gå och lägga sig redan 7 på kvällen.


Kort sagt så sitter jag i en knepig SITZ...(heheheeee, humörn flödar)

2 kommentarer:

  1. jag e hemma den 6e!!
    så du kan skipp den sitzen ;)

    SvaraRadera
  2. haha :P eller kanske ta dej me på den? ;)

    SvaraRadera