onsdag 14 december 2011

Jag klappar ihop.

Okej. Idag är det 14.12 och jag har noll, zero, nada julklappar. Tänk om det vore lika enkelt som när man var liten och målade en toarulle i svart och gav det som en kikare. Sådana saker fick ju alltid så mycket beröm att man nästan såg möjligheterna att ha patent på sina "innovativa" gåvor. I vuxen ålder måste man ge någonting med betydelse och mening. Det ska vara vackert och mottagaren ska gärna ha önskat sig det någon gång men gärna glömt bort det för att det ska kännas som en mitt-i-prick-julklapp. Tänk om jag bara skulle kunna ge en lapp med några länkar som är hysteriskt roliga. Billigt, roligt och.. ja.. bra. Okej, nu har ju inte alla lika dålig humor som jag har och kanske inte uppskattar det. Så den idén får jag kanske ta och slopa. Nästan iaf. Har hitttat några klipp som jag sitter och fnissar åt och tänkte jag skulle visa dem för er också. Som en tidig julklapp kanske? Jo, så får det bli. God Jul Alla ni som läser min blogg.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar