onsdag 18 januari 2012

Hej bara

Halå där kött och blåbär!
Eftersom jag ännu inte skaffat mig spotify så att jag kan lyssna helt obegränsat på musik och därför måste sitta och hålla koll på varje minut som jag får spela musik, så sitter jag nu istället och lyssnar på gammal musik som finns på datorn. Jag passar också på att kolla in gamla bilder från mitt ljuva 2000-tal (låter ju inte alls lika häftigt som bilder från mitt ljuva 70-tal?!) och kan konstatera att min egen förändring både var/är positiv och negativ. Min klädstil har förbättrats en aning och den fina *host* hockeyfrillan är ett minne blott. Själva formen på la body är ett annat kapitel, men rund är väl också en form? ;)

Det får vara dagens funderingar här i den helande hörnan.



Hannas Helande Hörna - När du inte har något annat att läsa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar