tisdag 20 mars 2012

Detta är big brother. Ingen är utröstad. So far..

Hej alla glada!
Här i antikrundan är det full rulle som vanligt. Känns som att den ena går ut genom dörren när den andra kommer in. Skiftesarbete - Ooja. Kandidatarbetet existerar lika mycket som den luftpudding som jag köpte förra veckan. Man kan nästan säga att mina ogjorda skoluppgifter är med i Big brother. Det kommer in nya deltagare hela tiden, men skillnaden med själva programmet är att ingen blir utröstad. Med andra ord - jag får inte gjort mina uppgifter. Fint så. Jag ska bara sa Alfons Åberg och jag måste nästan säga det samma. Jag ska bara få undan denna vecka så kan jag fokusera på att börja rösta ut deltagarna i mitt eget skapade big brother för ogjorda skoluppgifter. Adios!





www.weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar