torsdag 28 maj 2015

Att förbereda sig för en resa.

Om 6 dagar åker jag och Mats iväg på vår efterlängtade resa till södern! Målet för vår resa är att ta oss till Alicante, Spanien. Jag säger "målet" eftersom jag förbereder mej inför resan genom att tänka att alla flygbyten kommer krångla till sig, att jag får lock för öronen och att vi inte ser skymten av vårt bagage. Jag förbereder mig alltså för att jag kommer att stå på en flygplats i Polen med Klas-Gunnar Skogsqvistbackas bagage i handen och med en hörsel som skulle kunna definiera mig som döv under hela resan.



Med det sagt så kan jag ju alltid drömma mig bort till Alicante genom att kolla in några bilder som andra tagit för att locka albinofeta turister att besöka staden. Staden som jag hoppas jag får bekanta mig med från och med onsdag nästa vecka. Som albinofet turist. :)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar