måndag 6 juli 2009

Hej då Lingonet!

Eftersom jag har varit lite dålig på att uppdatera så måste jag komma med lite gamla nyheter. Min (läs: mammas) kära bil, som jag tog min första rullande steg med när jag fått körkortet, har nu blivit så pass gammal att det var dags att släppa taget. Tack för alla hoppande,guppande och pinsamma stunder vi hade tillsammans. För alla intresserade så bjuder lingonet (namnet på denna skönhet) ut sig på vasabladet tidning i lördagens annonser!

Men var icke ledsna - Fastän lingonet har bränt sina spår i mig, så fann vi dock en ersättare. Den heter Batman men i vardagsmun Lakupala. Denna svarta skönhet ska jag och mamma köra omkring med. Enligt mamma så är bilden lite gubbig(?!), men jag gillar den skarpt.

Denna gång blev det ett lite kortare (äntligen tänker du) inlägg men jag hoppas inte någon tar illa upp (antagligen inte). Om du ser en svart bil full med skrattande chicks och kanske lite förvirrande körstil - Vinka vetja! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar