torsdag 31 maj 2012

Såååmarloov.


Verkligen en lustig rubrik. Sicken humor jag har. Skulle nästan kunna kalla min humor för "innovativ" och "intressant", eller hur Tilda? :)

Min blogg är lite..tom på innehåll kan man väl säga. Skriver som bäst på min allra sista skoluppgift, men efter att jag har lämnat in den så inbillar jag mig själv att jag kommer ha mycket extra tid och därför kunna blogga mera. Det är ganska skönt att blogga. Låter urlöjligt, men på en blogg (läs: min blogg) kan man lägga upp alla töntiga bilder man har hittat eller tagit och man kan också skriva om händelser lika intressanta som en rektors tal på en våravslutning. Så alltså är det skönt att blogga.
Eftersom jag yrar och på med eget nu på sistone, har jag inte riktigt mycket att berätta om. DOCK kan jag berätta att årets första solbränna har varit och hälsat på mig! Därför känner jag att denna bild från www.weheartit.com passar YPPERLIGT för att demonstrera hur jag som fake-albino känner mig på sommaren. Fint så.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar