söndag 10 juni 2012

10062012kl2221

Ibland är det lite roligt att se på vilka vägar bloggläsarna har hittat hit. Senaste var på sökorden "Den blomstertid nu kommer". Helt logiskt. Att läsa Hannas Helande Hörna är lika viktigt som att sjunga låten på våravslutningarna. Ironi mina vänner, ironi.
Vad har Hanna att berätta en dag som denna? Jag tror att jag sammanfattar vad jag vill berätta i tre punkter:

- Jag tycker att Jenny skulle kunna ta och uppdatera sin blogg. När t.o.m jag har uppdaterat flitigare, DÅ är det dåligt.

- Att sova 2 timmar före man går iväg till jobbet är inget att rekommendera.

- Att ha spontana utekvällar, som slutar med att man sover allt för lite, är ett tecken på att sommaren är här.


Så med närmare eftertanke så är kanske sökordet "den blomstertid nu kommer" en logisk koppling?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar