torsdag 5 mars 2015

Första torsdagen i mars

Så var jag äntligen inflyttad i nya lägenheten. Det känns så otroligt skönt! Jag har fått det mesta uppackat och klart, men känner ännu  att det vilar en gnutta flyttkaos över lägenheten. Trots detta kan jag redan känna att jag har flyttat in i en lägenhet där jag kommer att trivas! Och fast det står mitt namn på dörren så känns lägenheten ändå som ett hem för både mig och Mats. Visst, han bor ju ännu i Nämpnäs men hans delaktighet i denna lägenhet gör att lägenheten känns som VÅR lägenhet. Så från och med nu ser jag honom som min älskade sambo. Fint så. :)

Under flytten har jag fått så otroligt mycket hjälp av nära och kära. Tänk vad fantastiskt att ha så många fina personer runt en som är villiga att räcka ut en hjälpande hand! Jag vill speciellt tacka pappa, mamma, Jenny, Linn och Marina för att ni hjälpte mig när humöret och motivationen började tryta. Ni är guld värda!

På tal om Jenny och humörhöjare så tycker jag att ni ska ta och kolla in min systers nya blogg! Där får läsaren en inblick i hennes roliga dåliga humor och även en inblick i hennes liv, både bättre och sämre stunder. Klicka in er på länken nedan och ta del av min underbara systers hopkok av inlägg om livets ibland ironiska utmaningar och situationer!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar