tisdag 22 september 2009

Dagens "ny"heter..

Idag är det tisdag. För ca 5 dagar sen åkte Pedavoces ner till the island Åland. Resultat: Magont. Varför? För att jag skrattat i princip hela helgen. Vad jag skrattat åt ska inte tas upp eftersom ingen skulle tycka det är roligt, förutom VI I FEMMAN (Ted, Babben, Wells, Berglund, Harryson = Marina,Rasmus,Tanja,Eve & jag). Glad är jag iaf för att jag åkte iväg på resan. Måste också berömma min bästaste syster Jenny som planerat och fixat med resan. Jag är stolt över dig!


Imorgon kommer jag att förlora WBN- oskulden. Förra året hade jag inte hunnit fylla 18 eftersom min käre mor pressade ut mig först i November( för 18 år sedan, inte förra året om det lät så... :D). Wasa By Night 2009 är alltså min debut :P Har till och med ordnat så att jag har ledigt på morgonen på torsdag så jag börjar först 12 - LYX!


Nu tror jag det är dags att avrunda detta mindre viktiga inlägg. Ska ta och släcka törsten med något jag köpt så "billigt" på Viking Line.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar