fredag 7 januari 2011

(sta)bil

Jag minns inte när jag var uppe vid den här tiden senast. Okej, egentligen vet jag ju UNGEFÄR när, men ändå. Idag är det en stor dag eftersom pärlan, a.k.a Vasas mest högljudda bil, a.k.a Jennys (& min)bil, ska utvärderas. Tycker det är lite jobbigt då ungefär det enda på bilen som är som nytt är rattens baksida, men man ska ändå försöka berätta hur bra och underbar bilen egentligen är. Att den är så bra att man knappt vill sälja den. Hur bra är din bil? Den är så bra...

...att den säger till då den har ont (låter enormt högt).
...att den på vintern kan ta dig till Antarktis genom att sätta dig i den (kallare inne i bilen än utanför).
...att den kan skapa ett tropiskt klimat på sommaren Utan att man behöver flyga någonstans (ingen AC).
...att den kan tatuera (spelaren förstör alla skivor med cirkulära rispor).

Den är så bra att vi vill ge alla andra en möjlighet att få uppleva allt detta. Vissa skulle kalla det lögner. Jag säger : always look on the (b)right side of life. Håll tummarna folkens!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar