fredag 25 februari 2011

Det diär eär iiinte ien rommba

Efter en hektisk vecka är det dags för en relaxing helg. Det tycker jag iaf. Om ca 40 minuter sätter Let's Dance i gång och än en gång kommer jag kunna konstatera att deltagarna har blivit riktigt duktiga. Måste också erkänna att det ser så lätt ut, så den naiva Hanna verkligen tror hon skulle hänga rätt bra med. Yeah right. Några 10:or skulle jag inte få, möjligtvis om man skulle få dansa en traditionell tryckare. Där har jag iaf erfarenhet. Man kanske inte skulle kunna tro det, men om man var lika desperat som jag var då jag gick i lågstadiet, så lovar jag att man fått dansa någon tryckare hit och dit. Knep? JO, jag betalade/mutade önskvärda danspartners med de stora summorna 10 och 50 penn. Om personen i fråga var lite seg så kunde jag kasta in en godis i potten. Skratta ni som skratta gör.. MEN till mitt försvar så var jag inte ensam angående mutningen.


Nåväl, inte har det blivit någon dansare av mig men jag kollar gärna på Alexander Ryb..LET'S DANCE! Så ska de va.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar