lördag 19 februari 2011

Lägg ägg.

Valet av rubrik har egentligen ingenting med vad jag kommer att skriva. Alla som sett reklamen för Familjen Dafgårds diverse varor, så har kanske lagt märke till en herreman som säger just detta. Låter ju enormt roligt nu när jag berättar det här.... Man kanske måste ha varit där för att förstå det(?).

Aaaanyway.

Sitter hem-hemma i Solf för tillfället och andas lika lätt som Darth Vader. Fick sällskap i natt av en vän vid namnet Influensan. Jobbig person det där. Först har han haft kontakt med mig i över en vecka och fast jag var kylig och försökte vara avvisande, så kom han på besök. Nåväl, kanske man måste försöka vara irriterande trevlig och sedan då han tröttnat på mitt sällskap kanske han går och förälskar sig i någon annan i min bekantskap. Kanske jag kan köra på kommentaren "Det är inte du.. det är jag"..

Aaaanyway.

Min lördagskväll kommer antagligen utspela sig hemma och fast det känns lite bittert, så fick jag ett tack-brev av min plånbok som sa att i dessa kölddagar är det bra att ha lite extra pengar på sig. Dessutom får jag följa med i svenska melodifestivalen! Så nog ska väl jag underhållas ikväll också.

Aaaanyway.

Mamma kom just och överräckte en skraplott till mig. Så nu håller iaf jag tummarna för att storvinsten ska bli min. 100 000 euro skulle faktiskt räcka till några luncher i Restaurang Alexander.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar