fredag 18 februari 2011

Onödiga funderingar och konstateranden.

  1. Varför provar jag sätta på-av-på-av-på-av-på-av lampan i köket, då jag konstaterade att glödlampan var "slut" redan vid första trycket?
  2. Jag tycker att det är så obehagligt då foten domnat bort - men älskar ändå känslan av att känna att foten vaknar till liv igen.
  3. Jag har gått och blivit kändis.Typ.Eller.Nej... Är med i nyaste numret av papper/peppar och svarar på frågan vad lycka är.
  4. Mitt efternamn lyckades ÄNTLIGEN skrivas rätt i tidningen - istället har mitt svar blivit fel skrivet. Tydligen tycker jag att det är lycka att ha familjER. Inte EN F-A-M-I-L-J. Nej, pluralis, familjer.
  5. Det är inte meningen att jag ska ha mössa då den tydligen tagit ut skilsmässa utan min vetskap. Jag ska skaffa en advokat och the mössa is going down!
  6. Älskar orden konstatera och intressant.
  7. Jag har väldigt tråkigt och ska agera chaufför hela kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar