onsdag 20 juli 2011

Set fire to the rain

Dålig bloggare här Hej!
Bloggen verkar ha tagit en siesta och orsakerna är väl att mina hjärnceller tar siesta efter jobbet från 16 framåt. Vad har då skett under denna tidsepok som jag varit frånvarande? Inte mycket skulle jag då svara. Förstås, i helgen var det vasa rockfestival på schemat och Banne mig var det roligt! Minus regnet så var summan av bra feelis och bra band och artister mer en godkänt!

Annars har dagarna gått åt till jobb jobb och jobb. Sen på kvällen är jag så slut som en kratta så att en sten skulle kunna dra vitsar och få skrattsalvor i mängder jämfört med mig. På fredag beger det av till Da city - Dzzeeppizz och Jakobs dagar, a.k.a. jeeeppisssdagaaannnnäää. Men innan jag sätter mig i bilen och brummar iväg dit så ska jag besöka frissan och bli rödhårig. Spännande! *Ler nervöst*

Nu dags att försöka väcka hjärncellerna så att de är alerta om några timmar då det blir ett besök till Strampen med systrarna Väre.

Fint så!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar