tisdag 19 juni 2012

Inte nu....men nu!

Första ordentliga sovmorgonen på evigheter. Känner mig så enormt utvilad och det känns som att jag har laddat batterierna nu! Det är bra eftersom jag snart kommer tömma dem igen (midsommaren knackar ju på dörren).

Jag skrev för ett visst antal inlägg sedan att jag efter att ha slutgjort min sista skoluppgift för det här läsåret, skulle börja blogga mera. På sistone har jag bloggat lite oftare, så det betyder alltså att min skoluppgift är......ogjord. Det är lika bra att vara ärlig. Situationen blev omvänd. Istället för att skriva undan uppgiften och sedan få ägna mig åt bloggen, har jag spenderat tiden på t.ex. att blogga istället för uppgiften. Det gäller ju att prioritera liksom.....Host. Tycker alltid det är lite pinsamt då man kommer till den situationen att  deadlinen, som man tidigare hade skrattat åt för att den var såååå långt framme och man absoluuuuut inte kommer lämna uppgiften till det datumet, plötsligt är typ imorgon. Men, men.. Nu har jag iaf piskan på ryggen. Ska snart bege mig av till lilla huset på prärien (a.k.a. hem-hem) för att i lugn och ro få ägna mig åt min underbara kurslitteratur. Uppgiften ska vara klar ikväll. Så de så.

Intresseklubben antecknar eller hur? ;) Fint så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar