torsdag 14 juni 2012

Leende gråtröda ögon.

Efter att ha jobbat i 11 dagar i sträck, så känns det väldigt skönt att veta att jag har 3 dagar ledigt framför mig. Människorna på jobbet måste nog tro att jag har gråtit varje natt eftersom mina ögon är så röda då jag klampar in genom dörrarna på morgonen. Jag försöker alltid se glad ut och försöker övertyga dem om att jag egentligen är väldigt pigg genom att le ett krystat leende, men jag tror nog de genomskådar mig. Tror inte en pigg person har tåriga, röda ögon och en röst som skulle platsa i basstämman. Det är nog bara så att jag har en lite längre startsträcka på morgonen innan jag kan klassas som pigg och fräsch. Ikväll blir det att flytta lite på dammet i lägenheten (läs:"städa") inför helgens bravader. Ha en bra torsdag allihopa!



www.weheartit.com

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar