fredag 6 juli 2012

+ Dagens hälsning!

Kollade just på statistiken till mitt kära krypin, a.k.a. bloggen. Tydligen har jag flitiga besökare från Ukraina. Hej på er! Roligt att ni hittade hit! Tyvärr är min ukrainska lite ringrostig efter att aldrig ha använt den, men så snabbt jag har fräschat upp mina kunskaper i språket ska jag definitivt skriva ett inlägg till er. Det jag kan säga nu är att huvudstaden är Kiev. (Jag känner redan hur min ukrainska personlighet Hannaschenko vaknar till liv.)

Den som väntar på nånting gott...


...får vänta för evigt.

2 kommentarer:

  1. Hejsan Hanna! Måste bara säga att jag diggar din blogg starkt. Förstår helt varför ukrainare läser den. Solf levererar än en gång - underhållning på hög nivå! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oj vad roligt att du har hittat hit och vad kul att du diggar bloggen! Det värmer en gammal(?) bloggares hjärta! :)

      Radera