tisdag 24 juli 2012

HändelSerenad

Sommaren tickar på i en hastighet jag absolut inte hänger med på, men nog lever jag ännu, trots en död blogg. Dagarna går mest ut på att jobba-äta-vila-sova, a.k.a. tantliv. På helgerna försöker tant Hanna ändå göra något underhållande och hör och häpna: Tant Hanna har tagit bilder! Men det är nästan det närmaste ni kommer att få se bilderna för tillfället. Kameran har många många bilder som borde och ska läggas upp för allmänheten, men det får bli en dag när tant Hanna har en gnutta energi till övers. (Kanske det är det här som kallas cliffhanger i ungdomskretsar?)

Midsommaren är förbi, kalas nummer X är förbi, kompisens möhippa och bröllop är förbi och nu är även jakobs dagar förbi. I ett försök att ta tillbaka ungdomen säger jag därför följande: Tyyyyp helt sjuuuukt hu snabbt sommaren ha gått liksoooom.

För att icke låta som världens mest negatifa och pessimistiska varelse, måste jag äfen förtälja att jag har haft ett ytterst angenämt och behagligt sommarlof.

På återseende mina vänner och ofänner. (Utrymme för att skratta åt enormt dålig humor kommer................................NU. Så ja. Nu räcker det.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar