onsdag 10 oktober 2012

Mommoent of truth.

Det här med bilder på bloggen. Jag skulle verkligen vilja lägga upp egna bilder, som har något med inlägget att göra. Men alltid då jag tänker att jag skulle kunna göra det, känns det så väldigt jobbigt. Eftersom jag inte har någon fancy telefon med tiptop kamera och betalad anslutning, är det den traditionella kameran jag isf skulle använda mig av.
Jag är inte direkt känd för att vara gängets fotograf då jag hela tiden glömmer att ta med kameran eller glömmer att jag har med den, men om jag mot förmodan skulle ha med den och knäppa några bilder skulle jag vara långt på väg.
Tror man.
Det är ju egentligen här som jag tycker det blir extra suck och stön. Sladden ska hämtas och kopplas i, för att sedan sitta och välja vart bilderna ska överföras för att sedan gå in på bloggen och krångla vidare med uppladdningen och placeringen i inlägget. Därför är jag lite allergisk mot foton i bloggen. Visst, nog tycker jag att det är roligt med bilder, men jag anser också att många har bloggen som ett instagram och glömmer att skriva. Enligt min mening faller lite en bloggs syfte, men visst kan man väl ha en bilderblogg. Sen då jag köper en nyare telefon kanske min åsikt kring detta ändrar och plötsligt sitter jag och uppdaterar bild på bild utan text, men så må det då vara. Usch..Jag känner mig som en mommo som bara sitter och klagar nu..

På tal om mommo..


Idag fyller världens finaste mommo år! Hon skulle aldrig kunna se denna hälsning, men ändå. 

Grattis mommo på födelsedagen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar