torsdag 23 april 2009

En av ca 190 000

På ungefär den tid som det tar för mig att dra ett dåligt skämt, så var en blogg fixad (allt för snabbt). Läste att det på 1 dag startas ungefär 190 000 nya bloggar och jag är den 23 april 2009 en av dem (Angående autografer så kan jag säga att de skrivs i Rewell center imorgon kl.4) ! .
Hannas Helande Hörna var då namnet på bloggen. Här kan jag så att säga skriva vad jag tycker och känner och förhoppningsvis roa både mig själv och dig med mina bravader. Därför är denna hörna lite helande (spara applåderna tills inlägget är slut). Du får gärna kommentera om du känner för det, men om du bara känner för att fördriva din tid sent på natten när du tittat på allas facebook-sidor och kommenterat alla bilder och tänker att "Jasså, va ska ja gör nu?" och där med klickar på min sida , så är det helt okej! :)


Nu är det dock dags för mig att avrunda mitt första blogg-inlägg. Tack. Jag återkommer.


(Det är nu okej att börja applådera)


// Hanna

1 kommentar:

  1. APPLÅÅÅDER! nu e ja glad hanna.. but i do miss you! :D

    SvaraRadera