onsdag 19 maj 2010

Let there be light!

Vädergudarna måste ha väldigt dåligt samvete för vintern, för de belönar oss med en stor stjärna, a.k.a. sol. Har åkt fram och tillbaka till skolan hela veckan men på fredag så tror jag blir sista besöket för i sommar. Då ska jag avrunda skolåret med en mysig och givande tent [hör min ironi tack.]. Har försökt tyda föreläsningsunderlagens innehåll men jag har ännu inte kommit fram till vad det är jag ska skriva om.

Imorgon ska jag köra iväg till Smedsby och till Puttes på bedömningskörning. Fast jag snart har haft kortet i 2 år , så känns det ändå som att jag kommer stanna i varje backe och kommer studsa fram med bilen som en studsboll. Känns nästan som första körlektionen då jag nästan inte visste bak och fram på bilen.. Meeen nog ska jag väl klara av få bilen i rullning alltid!

Nu ska denna tös gå till sängs och kanske lösa lite sudoku (Hanna, 98 år). Innan det ska jag ännu fixa lite på mina naglar så att inte Affe börjar gråta då han ser dem (Hanna, 14 år).


God Natt önskar Hanna , ungdoms år... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar