lördag 29 maj 2010

it's gonna be Legen..

Efter många om och men så kommer jag att få åka iväg på mitt livs andra södernresa och det i sällskap med de bästa brudarna. Kommer dock sakna Limpan och Abbe som känns som obligatoriska. I juni kommer jag att stå i kök lite här och var och göda konfirmander på olika håll i pampas. Det är tack vare detta jag får uppleva en resa som jag redan vet kommer bli underbar. Tror ändå inte den kommer slå Teneriffa -09 , men den kommer nog bli en bra utmanare ;)


Idag reste min kära syster iväg till mitt andra hemland Norges huvudstad Oslo. Eurovisionsnörd som jag egentligen är, så tycker jag att det är väldigt häftigt och jag tror jag inte riktigt förstår att min BFF kommer sitta och puffa upp det "platta" håret och sjunga med i sångerna och tro att Alexander Rybak kanske råkar bjuda in henne och Anna på efterfesten. Okej, nu ska jag inte bråka med min underbara syster, men jag kan inte låta bli att föreställa mig den bilden :P


Eftersom Tilda och jag inte kan få nog av varandra, så begav vi oss ut på en liten road-trip fredagen till ära. Efter många krokiga vägar kom vi äntligen fram till målet: Prisma. Sen fortsatte resan till min (förhoppningsvis) nya trogna bloggläsare Maku. ;)


Nu ska jag kolla lite vilka kläder som vill bäras av mig imorgon då vi ska uppvakta Pavlik på hans studentdag. Stora tjocka släkten - här kommer jag.




wait for it...

wait for it...



DARY!

1 kommentar:

  1. Åååh va rolit att du kan fara! :)
    känns nog lite surt att int kuna komma med, men nästa gång!

    SvaraRadera