söndag 20 juni 2010

Han fattar int, för han förstår int riktigt

Jag kunde inte göra någonting åt det. Jag fastnade för det svenska bröllopet lika mycket som ett elektiskt hårstrå på handen. Plötsligt förvandlades fjortis-Hanna till pensionär-Hanna och kommentarer som "oj vad vacker hon är" flödade.

Fredagen var väldigt skön och det var verkligen roligt att ha nästan alla brudar på plats. Dålig humor och sömnskulder tror jag bäst sammanfattar lördag morgon.Kvällen blev en lugn kväll på ett folktomt OMalley's och ett tecken på att det var en lugn lördagskväll var att jag likt törnrosa sov till klockan 2 och kommentaren "hur kan du sova så länge?" verkligen passade.

Imorgon ska jag försöka mätta 30 munnar då vecka 3 på jobbet fortsätter. Snart är det midsommar och det står fortfarande ett stort frågetecken för vad som händer för min del.

Nu fotbolls-VM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar