fredag 18 juni 2010

Hormonstinna konfirmander och viga pensionärer

Har jobbat färdigt för denna vecka och jag måste säga att den har varit väldigt intensiv. Hormonstinna konfirmander gör att varje dag blir annorlunda. Därför känns det nu enormt bra att få ledigt och jag kommer ta helg på det bästa sättet: med polarna. Ikväll är det fest för hela bunten för Sandra fyller hela 20 år just idag. Så vuxen hon har blivit. Jag är bara 19. Liten och omogen. Sandra är 20 och känns redan vuxen och ansvarsfull. Men jag är inte bitter eftersom jag vet att jag kan dra "ålderskortet" när vi t.ex. börjar fylla 90 så kan jag komma med " Vad gammal och rynkig du har blivit. Jag är bara 89 och känner att spagat inte är omöjligt"...

Nu ska jag ta och börja ställa mig för kvällen så att min kompis Stressen inte behöver komma på besök. Shalom vänner och mindre bekanta. Ha en bra helg! - Peace out \/





Grattis Tant Alva! ------------------------------>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar