söndag 6 juni 2010

Man kan bränna sig fast det är molnigt.

Nej, jag har inte dött. Jag blev så trött på att inte göra någonting så jag har vilat lite. Resan i augusti är bokad och jag kan till och med redan känne mig lite små-nervös. Problemet är inte att jag oroar mig för att det ska bli strul med hotellet eller flygplanet, utan för mig så är det största orosmolnet solen. Jag hippas verkligen att jag kommer kunna vistas ute bland folk under vår resa och att jag inte blir väldigt bra kompis med städerskan som städar rummen då jag måste sitta inne hela dagarna. Men jag ska inte ljuga. Ofta vet jag vad jag borde göra och inte borde göra (oftast, inte alltid)men trots detta så gör jag tvärtemot vad en vettig person skulle göra.Så solbränd eller inte så kommer jag att finnas på gatorna på Mallorca i augusti.

Imorgon börjar sommarens första arbetsrond. Hade helt übertur då grannen råkade behöva någon som kökshjälp till några läger. På samma gång som det känns jobbigt att jobba, så känns det ändå väldigt sporrande med tanke på kommande resa som man verkligen är värd efter 1 års hårt slit i skolan och sommarjobb runtom i pampas.

over and out


kom ihåg barn, skydda er mot solen :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar