fredag 29 oktober 2010

Tack för idag.

Jag har nu avklarat min första praktikvecka. Känns som att jag har 1001 tankar och intryck som min ensamma lilla hjärncell ska försöka få kontroll över. Därför blir denna helg av det lugnare slaget. Imorgon ska jag, mamma & pappa köra iväg till the big pineapple - Jeppis. Vi ska kolla in en enormt snygg bil som jag inte skulle ha något emot att köra. Det bästa med den: den var blå. Catchiiiing! ;) Sen ska vi träffa min kusin och moster för att fira mosters födelsedag som är på söndag. Mommo och moffa ska jag också hinna träffa.

Nu ska jag börja ladda upp inför Idol. Jag hoppas jag kan komma med lite mer roande blogginlägg imorgon eller inom snar framtid. Jag sa att jag har 1001 tankar just nu i huvudet men nu känner jag att något felkopplat och jag endast har en tanke i huvudet: Chiiiiiillll.


Ha en bra fredag kära anhängare :) Slut för idag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar