måndag 15 augusti 2011

Jaktsam

Semester folkens. De é gött de! Njuter för tillfället av min första ordentliga lediga dag och OJ vad skönt det kan vara att göra ingenting. På lördagen var det dags att fira Sandras födis och det är alltid lika befriande att umgås med det gänget. Visst saknade jag låtar som "Lägg dig på rygg Dan" och "Natteravn", men det är saker jag nog ska klara av. :D

Försöker också komma fram till vilken telefon jag skulle/ska köpa om/då min telefon går sönder (den har gett mig flera pikar om att lämna denna planet under den senaste tiden). Alla har ju moderna telefoner med pekskärmar, men jag har konstaterat att mina stora potatisar till händer inte klarar av att träffa rätt på skärmen. Känner mig som en gammal tant som tycker att det var bättre förr då man var tvungen att skicka brev för att kunna hålla kontakten med någon från ett annat land, men jag måste erkänna att jag vill ha ordentliga knappar jag kan tynga på utan att i misstag ha kopplat på internet och beställt ett ton synålar då jag egentligen skulle skriva Hej till min vän. The search continues :)

Adios !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar