lördag 20 augusti 2011

Part C, Part B...

Part-A!
Efter ha varit och krigat med pensionärer på Alko och Citymarket är jag då hemma. Körde mina kära föräldrar till stan eftersom de ska på en happening till Jalasjärvi med norska föreningen. Eftersom mitt alkoholförråd ekade tomt och föräldrarna hade bil-chaufför-problem, så offrade jag mig och steg upp halv 9 för att sedan köra päronen till stan och sedan vidare till spritbutiken (OBS! Jag skriver inte detta för att "skryta", utan endast att för egen del få det dokumenterat så att jag inte börjar tvivla och tro att allt var en dröm).

Orsaken till panikbesöket till Alko är att det ikväll är 42-årskalas på gång. Känns som att jag bara bloggar om diverse födelsedagskalas, men är man busy så är man ;D
Ikväll är det dags för "Limpan", a.k.a. Linn & Quasi, a.k.a. Tilda! Tänk att mina korta vänner (som är ganska långa för att vara dvärgar) blivit så stora och gamla. Och rynkiga. Jag önskar jag skulle kunna skriv visa och kloka, men det gör jag inte. Men dessa två brudar är inte vilka brudar som helst. De är två brudar som betyder så mycket så mycket för mig. Därför ska de firas ordentligt ikväll och jag passar på att säga förlåt för kommande incidenter (för vi har en tendens att på något sätt..jaa.. make a scene).

Fint så.

Grattis i förskott brudar! Älskar er!


2 kommentarer: