fredag 10 augusti 2012

Nejmen?

För ett tag sen, när sommaren inte ens hade börjat, satt jag och kollade på Sveriges Tv4. Det var då jag såg det. Snedsteget. Misstaget. Ja, ett misstag de snabbt rättade till och trodde ingen skulle lägga märke till.

Men.

Jag gjorde det.

Och.

Jag hade en kamera i handen. Vad gör Hanna? Självklart tar hon en bild på eländet. Det är nästan så att man borde låta Aftonbladet göra en artikel om denna så stora händelse. Men nu när Tv4 vet att jag (tydligen?) sitter med en kamera i handen och är beredd att arkivera varje snedsteg de gör, så kanske det lär dröja ett tag innan de gör det igen.


Hitta felet.






Faktiskt ett riktigt bra program det där "New gril". Det är en serie som handlar om en ny grill och alla äventyr den är med på. Ibland kan det bli lite för rått, t.ex. när den nya grillen ska grilla en riktigt rå köttbit, så därför sänds serien ganska sent på kvällen.

Nå nej. Kanske serien New gril inte existerar. Månne de syftar på serien NEW GIRL.... Men vad vet jag..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar