torsdag 16 augusti 2012

Tjena nördar!

Sista dagen på det ena jobbet i morgon och trots att jag ska jobba vidare med annat nästa vecka, så känns det ändå som att jag får en liten mini-semester. Denna sommar har nog mest gått ut på jobb, träff med kompisar och jobb. Mina planer på att försöka skriva teorikapitel till kanden var orealistiska och inte kan jag ju egentligen säga att jag är förvånad. Jag försöker förtränga den kommande skolstarten, men jag kan inte förtränga stressen som funnits vid min sida hela sommaren. Nåja, den dagen den sorgen kan man väl säga. Nu ska jag iaf försöka njuta av det sista av min sommar 2012 genom att göra saker som man inte kan göra när man jobbar.



Varför "Tjena nördar!" som rubrik då? Jo, jag fick en släng av nostalgi nu igen och började tänka på ett av min favorit barnprogram, "De tre vännerna och Jerry". Hur kul som helst! Eller?





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar