måndag 29 mars 2010

Det är över nu.

Pampasveckan är nu över och skolan fortsätter som vanligt. Har varit en väldigt dålig studerande men ska ikväll försöka komma ikapp med studierna. Kan sammanfatta veckan med orden Sprit, Skratt, Antikrundan & Fest. Alltså är resultatet en lyckad vecka.
På söndagen var också finaste Liams dop. Marina och jag fick äran att sjunga en liten trudelutt men resultatet blev så att säga "annorlunda". Lill-killen fick, trots vår skönhostsång, namnet Liam. Han är så söt så att jag nästan vill göra det förbjudna - nypa i kinderna. Men jag har lovat mig själv att aldrig bli en tant som gör det.
Nu ska jag hoppa(s) på nästa uppgift. Har bestämt mig för att bli färdig med den idag. Det är väl på tiden. Den skulle ju trots allt vara inne på fredagen. Ooops ;) Avrundar med en humörhöjare som blivit sagd under veckan:

- Hu e läge?
- Nå ja vakna nykter men de börjar no gå om nu!

1 kommentar: