måndag 30 augusti 2010

Det mesta regnar bort.

Idag avrundas mitt sommarlov. Egentligen börjar skolan på onsdag men eftersom jag har andra skedet imorgon och ska vara på halkbanan 8, så känns det ganska naturligt att det är sista dagen idag. När jag sitter och funderar på vad jag hunnit göra denna sommar så kommer jag inte på särskilt mycket. Men om man då börjar kolla på alla bilder från sommaren 2010 så kan jag konstatera att jag trots allt hunnit göra en hel del. Villor, kryckor, fester, resor och många många skratt beskriver ganska bra min sommar 2010. NU är det dags att börjar studera på nytt och leka vuxen ett tag tills det är sommar på nytt.




Sommaren är kort.

1 kommentar:

  1. Tänk Hanna att du va uppe så tidigt!!! De här ska skrivas in i historieböckerna! ;)

    SvaraRadera