lördag 28 augusti 2010

snorvel

Idag är det villaavslutning. Folk åker till villor med bagaget fyllt av sprit och andra viktiga saker. Musiken och basen får alla berusade firare att sjunga med i låtar som om de vore Celine Dion. Var befinner jag mig? Villaavslutningen 2010 firas hemma i Solf med mamma och pappa. En cider eller två blir vad jag kommer hälla i mig och kvällens största happening är att det kommer "Bröllopsfotografen" på TV. Istället för sånger med 28 stämmor så kanske jag högst får ur mig en hostning av bas-karaktär. Helgen blev inte som jag tänkt mig, men på samma gång så tog "jag-gör-det-som-jag-inte-vill-missa-och-det-som-är-roligt-istället-för-att-göra-det-jag-borde-och-som-är-bäst-för-mig-Hanna" det rätta. Frisk ska jag bli och då vet jag att villaliv inte är bästa medicinen för mig. Nu ska jag hoppa under en filt i soffan och njuta av att känna mig som 10 igen då man inte hade bil så man kunde ta sig någonstans och då man gladeligen tittade på TV tillsammans med mamma och pappa.

Ha en bra villaavslutning allihopa! Botten upp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar