onsdag 11 augusti 2010

Nytt inlägg

Idag kände jag att det var dags. Jag skulle gå vidare. Det var idag jag kände att bloggen var i behov av ett mer helande utseende. Bort med det svarta och rosa och in med det lugnande blåa. Känner att jag inte varit så helande på länge. För mig innebär sommarlov tidsförvirring. Alla händelser flyter ihop till en soppa och att fråga mig vad det är för datum är slöseri på tid då ett svar som 32:a februari 2011 skulle kunna vara ett helt logiskt svar i min värld.

Som bäst håller Helande Hanna på och laddar inför kommande resa till Mallorca. Idag köpte jag det viktigaste inköpet. Att vara utan det skulle vara som att försöka leva utan syre, att vara utan Ollis på en tisdag och vara utan Marinas fina citat i vardagen. Helt enkelt omöjligt. Jag talar ju förstås om Solkrämen. Till apoteket gick jag och ut kom jag med en shoppingpåse. Solkräm, skavsårsplåster, värktabletter och nya gelinlägg till nya party-pumpsen. Apotek är underskattade. Det finns en hel värld där inne och man upptäcker alltid nya saker och produkter och områden man knappt visste fanns, som man ska medicinera.

Hannas helande hörna ska släcka lampan för idag (avrunda inlägget), men kom ihåg att det alltid finns en soffa (bloggen är alltid tillgänglig) om just du känner dig i behov av professionell hjälp för helande stunder (om du vill läsa rätt innehållslösa inlägg av en rätt dålig uppdaterande amatörbloggare). :)

God Natt alla patienter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar