fredag 17 september 2010

Jag undrar

Imorgon (idag egentligen) är det fredag. Känns som att det just var måndag, men jag klagar inte! Hela veckan fick en rivstart med gulisakademin på tisdagen. Då gick startskottet för gulisarna i en studievärld full av sitzar och andra mindre nyktra tillställningar. Själv var jag inte med på själva sitzen men inte kunde jag hålla mig ifrån att gå på eftersläppet. Så mycket eftersläpp blev det inte, mera en Ollis-tisdag. Allt för mycket pengar spenderades men det blir väl en fastehelg istället för min del. Som tidigare inlägg redan berättat, blev det ett lite annorlunda slut på kvällen med ett stort litet drama och denna gång var jag mitt i smeten.

Med blandade känslor vaknade jag på onsdagen till ett väder som var lika grått som drottning Silvias riktiga hårfärg. Ett litet lyckopiller var att föreläsningen jag hade in på mitt schema, var inhiberad. Jag måste erkänna att jag ändå inte hade planerat att gå på den eftersom klockan var lite väl mycket innan jag fick tag i sömnen och tvingade den att göra mig sällskap. Men det behöver ju inte sägas högt.

Nej nu är det dags att hoppa ner i sängen och se om John Blund kommer på besök. God Natt folkens.







och vem ska jag tro på, tro på, tro på när, Tro på när allt är såhär

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar