fredag 17 september 2010

Nu är det slut på veckan

Dagen började på botten. Steg upp tidigt och försökte febrilt få tag på en skola som hade plats för en vilsen klasslärare som ska på sin första praktik. En efter en föll valmöjligheterna bort och efter varje samtal kände jag att nervositeten för att bli utan praktikplats blev allt större.

Hur gick det då? På en mindre aktiv bildkonstlektion ringde telefonen och resultatet är att jag antagligen har en plats. Ännu är jag inte 100% säker men det ser iaf ljusare ut än idag på morgonen.

Ikväll blir det att vara hemma med familjen i bästa Solf. Imorgon bär det av till Ikea - österbottningarnas favoritresmål. Hoppas på att allt är extra billigt och extra snyggt nu då jag äntligen kommer mig iväg till ikea.


Nu är det dags för Fredagsmyyyyyyyyyyyyyyyyyyys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar