onsdag 8 december 2010

The one and only

Lektionen började 08:30. Klockan 09:26 sitter jag och skriver ett blogginlägg/kollar facebook/mailen/aftonbladet i Havtornen. Vi satt på lektion ungefär 10/15 minuter, för att sedan börjar arbeta med en uppgift som ska vara färdig på fredag. Och här sitter jag i Havtornen, all alone. Alla min samarbetspartners verkar sedvanligt ha besökt Vasas Mekka Oliver's Inn igår kväll. Skulle ju kunna börja på med uppgiften, men om jag ska vara ärlig, så vet jag inte ens vad uppgiften är. Eller kanske lite. Men själva temat har jag uppenbarligen glömt bort.

Först på plats i Havtornen alltså. Någongång ska väl vara den första(eller?). Fick iaf ha kopieringsapparaten i fred. Wu-pi-du. När jag tänker efter så är det väldigt bra att jag steg upp så tidigt. Verkligen. Vad tråkigt det skulle ha varit att ligga kvar under det varma täcket. Vad intressant att vara i skolan och kolla läget på facebook. Det skulle jag inte ha kunnat göra hemma. Nej. Glad är jag. Verkligen. Skola *klappklappklapp*...



Jag är "inte" bitter..."haha"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar