onsdag 1 december 2010

Trögt stressad

Har varit väldigt dålig på att uppdatera denna "skönhet" till blogg. Har haft så mycket med skolan och Pedavoces' två julkonserter, så min hjärna har inte hunnit tänka på något annat. Därför tänkte jag att jag skulle ta tag i min påbörjade utmaningslista. Vi har nu kommit till punkt 3 och jag tror inte den kommer som en chock..





Det började redan i tidig ålder. Mitt sedvanliga TV-tittande fick följder jag inte kunde göra någonting åt. Denna tidskrävande följd kallas: Reklamen. Mamma sa alltid förr att om jag skulle kunna mina läxor lika bra som jag kan reklamerna, så skulle jag ha 10 i alla ämnen.Det finns någonting speciellt med att kunna sitta och diskutera den otroligt dåliga reklamen som alltid kommer eller sitta och hylla en reklam för musiken osv. Dock måste jag understryka att jag hatar dåliga reklamer och att tv4 har allt för långa reklampauser allt för ofta. MEN, det finns något som heter bra reklamer. T.ex. följande klipp får mig alltid att skratta och fundera på hur många gånger jag kört det själv..:




1 kommentar: