måndag 6 december 2010

Vårt land vårt land, vårt fosterland.

Årets självständighetsdag spenderas i Solf, tillsammans med la famille. Att jag har en rätt omfattande tent imorgon verkar inte störa mig riktigt mycket. Som vanligt blir det väl "på talang" och "gör vad jag kan" som jag ska försöka få ihop några studiepoäng.

Ikväll blir det väl att sitta framför TV:n och se vackra och (som jag och Tilda brukar säga) "nytänkande/innovativa" klänningar. Jag måste också erkänna att jag ännu inte har sett okänd soldat, trots mina 20 år på denna planet. Kanske det är mitt nyårslöfte 2011? Att se på okänd soldat 6.12.2011?... Nej nu ska jag inte säga saker jag inte kan lova.... ;)

Nu ska jag fortsätta att njuta av att vara led..SJÄLVständighetsdagen! Ha en skön kväll allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar