torsdag 27 september 2012

Maskerad maskerad?

Torsdag och snart dags för körövning. Sitter och funderar på min outfit till lördagens sitz. Temat är cirkus och jag har ingen aning om vad jag ska vara?! Kolla just vad jag har för kläder att arbeta med och det är inte mycket ska jag säga er. Har en liten idé som Linn hittade på, så om inte annat kan jag ta det men jag provade just kläderna och konstaterade att det får bli plan B. Eller C. Eller kanske D?

Såklart lämnar jag planerandet till sista stund. Imorgon efter min lektion måste jag bege mig in till stan och försöka få inspiration på några timmar eftersom vi har körövning imorgon på kvällen igen. Nervös för att inte hitta någon utstyrsel? Näääee. Mera panikartad.


Kanske det blir en maskeeerad maskeraaad. Skoj det här svenska språket...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar