onsdag 19 september 2012

Ungdomlig WBN!

Jag tror jag börjar bli en tant.

Jag klagar och klagar. Som plåster på såren får jag ögoninflammation, vilket leder till läkarbesök x 2.
Sen besök till apoteket. Medicin x 3.
Jag klagar på vädret.
Jag klagar på hälsan.
Jag klagar på trafikanter.
Jag börjar bli som...... en mommo.

För att inte the mommostyle ska ta över helt och hållet har jag bestämt att jag ska bege mig ut i Wasa By Night- vimlet, trots att vädret och hälsan tryter. Jag ska vara så ungdomlig så att ordböcker lägger in en bild på mig vid ordet Ungdomlig. Sen när jag varit ungdomlig så ska jag gå hem i ungdomlig tid. Jag ska vakna i ungdomligt...


...för sen kl.13 har jag läkartid igen så då är jag tillbaka i vardagslunken, a.k.a. mommostyle.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar