fredag 20 september 2013

Dagens..

.. inte nu igen! - Lappar som arbetsgubbarna slänger in i postluckan. Har en teori om att byggföretagets största utgift är papper som slängs in till alla varje dag.

.. lunch - Amarillo fick ge denna arbetsvecka ett bra avslut. Var i skolan och jobbade tillsammans med Jenny och efter det ansåg vi att vi var värda en god lunch.

.. händer inte varje dag - Fick agera fotomodell i dag. Agerade moraliskt stöd när min skrivkompis skulle ta en "luftrensare" och då kom en tjej fram och frågade om vi kunde hjälpa henne med hennes fotouppgift som hin fått i en kurs. Efter att gått längs en stig utanför ÅA fick jag agera närbildsmodell eftersom mitt hår skapade fina kontraster mot de gröna buskarna.

.. insikt - Jag ska inte bli modell.

.. som ett barn på julafton - M kommer äntligen hem. Då ska jag pyssla om den lilla otursfågeln.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar