onsdag 18 november 2009



Inatt sov lilla parasiten (jag) hos Jenny. Jag fick dessutom ta dit Marina på en väldigt nödvändig kaffe,vilket resulterade i mycket skratt och skvaller. Det är alltid skönt att sitta och prata med M eftersom hon förstår mig så bra. Det är egentligen ganska konstigt att vi inte "fann varandra" tidigare än i gymnasiet. Det var ju först i 3:an som vi började umgås på allvar. Och nu är hon en av mina bästa vänner. Hennes skratt smittar av sig snabbare än svininfluensan och hennes kommentarer och citat är bara för härliga. Summa sumarum så är jag glad att jag hittade henne. Jaa.. det blev en liten kärleksförklaring här nu men den bjuder ja på ;)








"Alltså har di int nå alkoholfritt?!... som typ glass?" :)
So fine - Sean Paul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar