torsdag 12 november 2009

Skrivkramp

Fast jag har varit inne på min blogg flera gånger sen förra inlägget så har jag inte kunnat skriva någonting. Skrivkramp, ingen fantasi,tråkigt liv - jaaa, välj själv. För att låta som en härlig liten nörd så har min tid gått till skola skola och skola, eller den borde ha gått till uppgifter men har mera gått till att klaga på att jag har för många uppgifter och stansa hål i de 100000 papper vi får från lärarna.
Något som är värt att tas upp är min,Marinas och Tildas lilla tripp ner till Åbo för att hälsa på Kim och Linn. Resan var enormt kul och vi hann med allt från shopping till egen teateruppsättning direkt efter att vi kommit hem från krogen. Tyvärr var det bara en show så ni som missade den så..synd..*hosthost* Fick också en liten "gåva" från kära Åbo stad. Som första present blev det en mysig körtelfeber, tänk vilken tur jag har för jag har ju alltid önskat mig det. Sen en liten tid senare hittade jag en present jag inte hade märkt av - angina.

Efter att ha knaprat på diverse mediciner i över 2 veckor + att jag äntligen kände att det var dags att fylla 19 år, så tyckte jag att jag var friskförklarad. Vilken SLUMP att jag blev frisk till exakt min födelsedag! ;) Tisdagen blev iaf grymt rolig trots dålig service på Amarillo och 1 timmes köandes till Ollis. Ett bra sätt att "mäta" hu bra en kväll varit märker man då man fortfarande är slut 2 dagar senare. Men tack alla som kom ihåg mig! Och förlåt till alla er som drabbades av serpentin-attacker. :)





I like it rough - Lady Gaga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar